Новобузька районна державна адміністрація » Районна державна адміністрація » Звернення громадян
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Державні закупівлі Вакансії Доступ до публічної інформації Я маю право

Звернення громадян


Графіки прийому громадян Телефон довіри
Організація роботи із зверненням громадян Нормативно-правова база
Правова допомога Статистично-аналітична інформація
Гаряча лінія

  Зразок заяви
Формат: DOC | Добавлен: 14/10/2017 17:51:32
27Kb Скачать скачать

Електронне звернення

 Шановні мешканці Новобужжя!

Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.

Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:

§  письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;

§  звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;

§  повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;

§  звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;

§  звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку. 

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.