Новобузька районна державна адміністрація » Новобузьке бюро правової допомоги
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Державні закупівлі Доступ до публічної інформації

Новобузьке бюро правової допомоги

  Новобузьке бюро правової допомоги 

  Основні завданнями Бюро:

·         правопросвітництво у територіальних громадах;

·         надання безоплатної первинної правової допомоги;

·         забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги;

·         надання безоплатної вторинної правової допомоги (крім захисту);

·         забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції.

    Бюро відповідно до покладених на нього завдань:

1.     регулярно розповсюджує інформацію у сфері захисту прав, свобод і законних інтересів громадян;

2.     проводить тематичні семінари, лекції, зокрема у навчальних закладах, закладах позашкільної освіти, в закладах післядипломної освіти, навчально – виховних закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; для визначених категорій громадян, зокрема, пенсіонерів, інвалідів, учасників антитерористичної операції, молоді, громадських активістів, вчителів та педагогічних працівників, медичних працівників, інших вразливих суспільних груп з метою підвищення правової свідомості, культури та освіченості населення;

3.  здійснює особистий прийом та облік осіб, які звертаються до Бюро для отримання безоплатної первинної правової допомоги та безоплатної вторинної правової допомоги, роз’яснює положення законодавства у сфері безоплатної правової допомоги та порядок отримання такої допомоги;

4.     розглядає звернення осіб про надання безоплатної первинної правової допомоги протягом п’яти календарних днів з дня надходження зазначеного звернення;

5.     надає правову інформацію, консультації і роз’яснення з правових питань;

6.     забезпечує складення заяв, скарг та інших документів правового характеру;

7.     забезпечує роботу мобільних консультаційних пунктів;

8.  забезпечує відвідування осіб, зокрема одиноких, похилого віку, з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх перебування з метою надання зазначеним особам безоплатної правової допомоги;

9.     забезпечує розвиток мережі дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги та їх функціонування на постійній основі;

10. забезпечує прийом заяв про надання безоплатної вторинної правової допомоги, їх реєстрацію та передання до відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами місцевого центру на паперових та/або електронних носіях, надає допомогу у складанні таких заяв;

11. здійснює представництво інтересів осіб, визначених пунктами 1, 2, 8-12 частини першої статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу», в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами та/або складення документів процесуального характеру, – згідно з наказом відповідного місцевого центру про надання безоплатної вторинної правової допомоги та на підставі довіреності, виданої особою, яка звернулася за наданням безоплатної вторинної правової допомоги, забезпечує посвідчення зазначеної довіреності;

12. забезпечує надання доступу до комп’ютерів з відповідним програмним забезпеченням, за допомогою яких особа може отримати доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції; надає консультації, роз’яснює правила пошуку та порядок отримання відомостей із зазначених сервісів;

13. здійснює аналіз питань, з якими особи звертаються до Бюро, та готує відповідні консультаційні матеріали;

14. готує і подає відділу інформаційної та матеріальної інфраструктури місцевого центру інформацію про діяльність Бюро для розміщення її на офіційному веб-сайті;

15. збирає за встановленою формою статистичні дані про надання безоплатної правової допомоги, зокрема щодо кількості та категорій осіб, які звернулись по таку допомогу, а також щодо осіб, які скористались електронними сервісами Міністерства юстиції України, і передає їх відділу інформаційної та матеріальної інфраструктури місцевого центру для узагальнення;

16. бере участь у підготовці звітів місцевого центру з питань, що належать до повноважень Бюро;

17. бере участь у підготовці довідкових, інформаційних, аналітичних, статистичних, звітних та інших матеріалів з питань, що належать до повноважень Бюро;

18. готує пропозиції до проектів регіональних планів надання безоплатної правової допомоги, планів роботи місцевого центру, а також щодо їх виконання з питань, що належать до повноважень Бюро;

19. взаємодіє та координує свою діяльність з іншими бюро правової допомоги та відділом попередньої роботи з клієнтами відповідного місцевого центру;

20. виконує інші функції, відповідно до покладених на Бюро завдань.

 Отримати консультації з правових питань можна звернувшись до:

- Другого Миколаївського  місцевого центру з надання БВПД за адресою: Космонавтів 61, м. Миколаїв. 54056, Миколаївська  обл., Контактний телефон: (0512) 44-54-60, 44-54-61. Електронна адреса:  mykolaiv2.mykolaiv@legalaid.gov.ua

   Або

 

   -  до Новобузького бюро правової допомоги: вул. Гагаріна 7     м. Новий Буг, Миколаївська область., 55601;              контактний телефон:       (05151) 9-18-69,     9-17-95

 

 e-mail: Novobuzke@legalaid.mk.ua

 

 Режим роботи: Понеділок – П’ятниця з  : 08:00 до 17:00 год.

  Правовий порядок отримання земельної ділянки у приватне право власності
Формат: PDF | Добавлен: 10/08/2017 13:02:16
864Kb Скачать скачать
  Покрокова інструкція оренди земельної ділянки
Формат: PDF | Добавлен: 10/08/2017 13:03:30
809Kb Скачать скачать

 Шановні громадяни

Земля – основне національне багатство

Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності гарантується державою.

Використання власності на землю не може завдавати шкоди правам і свободам громадян, інтересам суспільства, погіршувати екологічну ситуацію і природні якості землі.

Реалізація Вашого права на користування землею та можливі варіанти розпоряджатися правом власності роз’яснено в методичних рекомендаціях (буклетах) розроблених фахівцями центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Методичні рекомендації (буклети) ви можете отримати в Бюро правової допомоги м. Новий Буг, вул. Гагаріна, 7.

                                 Нове в законодавстві про стягнення аліментів

   Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку стягнення аліментів» прийнято ряд положень щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку стягнення аліментів.

                 Зокрема, згідно закону, аліменти, одержані на дитину, є власністю дитини.

Крім того, той із батьків або інших законних представників дитини, на ім’я якого виплачуються аліменти, розпоряджається аліментами виключно за цільовим призначенням в інтересах дитини.

                 Закон визначає, що мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Також закон доповнено нормою, що той із батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі на одну дитину – однієї чверті, на двох дітей – однієї третини, на трьох і більше дітей – половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину.

Розмір аліментів, визначений судом або за домовленістю між батьками у твердій грошовій сумі, підлягає індексації відповідно до закону.

                    Раніше в позовах про стягнення аліментів вказувалась частка від доходу платника аліментів. Для присудження аліментів в твердій грошовій сумі мали існувати істотні обставини (нерегулярний, мінливий дохід платника аліментів, одержання частини доходу в натурі, або інші істотні обставини).

Тепер, право обирати спосіб стягнення аліментів (у частці від доходу чи у твердій грошовій сумі) належить особі, яка звертається з відповідним позовом.

                    Законодавчо встановлено «верхню межу» - максимальний розмір аліментів, що можуть бути стягнуті на одну дитину, який має складати не більше десяти прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку на кожну дитину (на теперішні час 17770 грн.)

                  Той із батьків або інших законних представників дитини, разом з яким проживає дитина, має право звернутися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів у розмірі 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

                   Законодавчими змінами встановлено, що у випадку стягнення аліментів в частці від доходу, розмір аліментів складає  на одну дитину – 1/4 частина, на двох дітей – 1/3 частина, на трьох і більше дітей – 1/2 частина заробітку (доходу) платника аліментів, але мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, що на час прийняття закону складає 888,50 грн. для дитини у віці від 6 до 18 років. (ч. 2 ст.182, ч. 5 ст. 183 СК України).

 

            Користуючись нагодою,нагадуємо, що громадяни можуть отримати безкоштовну правову допомогу в Новобузькому бюро правової допомоги за адресою: м. Новий Буг вул..Гагаріна 7 .

 

                                                                                         Новобузьке бюро правової допомоги

 

 

 Порядок подачі скарги на дії (бездіяльність) державного виконавця

Згідно статті 82 Закону України «Про виконавче провадження» рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби можуть бути оскаржені стягувачем та іншими учасниками виконавчого провадження (крім боржника) до начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, або до керівника відповідного органу державної виконавчої служби вищого рівня чи до суду.

Боржник має право оскаржувати рішення, дії або бездіяльність державного виконавця та інших посадових осіб державної виконавчої служби виключно в судовому порядку.

Скарга на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця подається начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії чи бездіяльність начальника відділу можуть бути оскаржені до вищестоящого органу державної виконавчої служби. Державна виконавча служба України розглядає виключно скарги на рішення, дії чи бездіяльність начальників управлінь державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.

Рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої службищодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами до суду, який видав виконавчий документ, а іншими учасниками виконавчого провадження та особами, які залучаються до проведення виконавчих дій, - до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.

Рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої службищодо виконання рішень інших органів (посадових осіб) можуть бути оскаржені до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.

Скарга, подана у виконавчому провадженні начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, розглядається у 10-денний строк з дня її надходження. За результатами розгляду скарги начальник відділу виносить постанову про її задоволення чи відмову, яка в 10-денний строк може бути оскаржена до вищестоящого органу державної виконавчої служби або до суду.

Скарга, подана без додержання вимог, викладених у частині шостій цієї статті, розглядається начальником відділу в порядку, встановленому Законом України «Про звернення громадян».

Будь-ласка, прочитайте зміст скарги уважно і надайте повну інформацію, яка нею вимагається. Подання кількох скарг щодо одного і того ж самого випадку різним посадовцям призведе тільки до втрати часу та жодним чином не вплине на результати розгляду. Якщо Ви маєте документи, які підтверджують факти, додайте їх до скарги та направте на адресу відповідного органу державної виконавчої служби. У разі необхідності, - використовуйте додаткові аркуші, приєднавши їх до скарги.

Про стан розгляду Вашої скарги Вам повідомлять поштою.

СКАРГА
на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця
 
(іншої посадової особи державної виконавчої служби)
 
(відповідно до вимог статті 82 Закону України "Про виконавче провадження"
 )

1) найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається;

2) повне найменування (ім'я) стягувача та боржника, їх місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім'я) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником;

3) реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина);

4) зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та норму закону, яку порушено;

5) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;

6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.

Необхідно поставити свій підпис на цій скарзі! Без Вашого підпису або підпису Вашого уповноваженого представника скарга не буде розглядатися!

 

  Звіт за ІІІ квартал 2017 року
Формат: DOCX | Добавлен: 20/09/2017 14:22:42
18Kb Скачать скачать