Новобузька районна державна адміністрація » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Державні закупівлі Доступ до публічної інформації

Оголошення

  

Стартує Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець»

        

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 проводиться щорічний Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець».

Цей захід покликаний сприяти розвитку кадрового потенціалу  державної служби та залученню  кращих  управлінців  до  роботи   в державних органах,  а також  є головним етапом супроводження кар’єрного зростання,  самостійного  професійного навчання та самореалізації державного службовця.

 Конкурс проводиться у 2-х номінаціях - «Кращий керівник» і «Кращий спеціаліст», у три етапи:

І етап - на місцевому рівні протягом березня-квітня,

ІІ етап - на регіональному рівні протягом травня-червня,

ІІІ етап - на державному рівні протягом вересня-жовтня.

Учасники конкурсу зможуть перевірити рівень своєї професійності шляхом проходження співбесіди, захисту творчої роботи, представлення презентації, участі у діловій грі, вирішення складних завдань щодо прийняття управлінських рішень.

Переможці І туру приймуть участь у ІІ (обласному) турі Конкурсу. Відповідно переможці ІІ туру від області у номінаціях «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст» мають представляти область восени  у фіналі Всеукраїнського конкурсу.

Всеукраїнський щорічний конкурс «Кращий державний службовець» за своєю суттю є одним з головних етапів супроводження кар’єрного зростання державного службовця, дає широкі можливості для самостійного професійного навчання та самореалізації. 

Бажаємо успіху всім учасникам Конкурсу у 2017 році!

Телефон для довідок 9-15-02.

Оргкомітет .

 

  Про відкриття постійно діючого представництва РГДА у США
Формат: DOCX | Добавлен: 10/07/2015 10:24:34
19Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ 

Миколаївська обласна державна адміністрація оголошує  конкурс

із зарахування до кадрового резерву на посади голів місцевих державних адміністрацій Миколаївської області  на 2016 рік

До участі у  конкурсі допускаються особи, які є  громадянами України, вільно володіють державною мовою,  мають повну вищу освіту, стаж державної служби чи служби в органах місцевого самоврядування  не менш як п’ять років та займають (займали) посади в державних органах чи органах місцевого  самоврядування  не нижче четвертої категорії, а на посади голів районних державних адміністрацій - не нижче п’ятої категорії або мають стаж роботи не менш як п’ять років на посадах керівників державних підприємств, установ та організацій, їх заступників.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії із зарахування до кадрового резерву на посади голів місцевих державних адміністрацій Миколаївської області такі документи:

заяву про участь у конкурсі;

копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України;

заповнену особову картку форми П-2ДС;

фотокартку розміром 4х6 сантиметрів;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, трудової книжки.

         Термін прийняття документів  протягом 30 календарних днів після опублікування  оголошення конкурсу (28.11.2015 оголошення опубліковано в газеті «Южная правда»).

         Документи приймаються за адресою: м. Миколаїв, вул.  Адміральська, 22, каб. 215 або 212. Довідки за телефонами: 37-04-93,  37-04-60

       Спрощена процедура отримання інформації з Державного земельного кадастру

                На виконання листа Держгеокадастру від 12.01.2015 за № 22-28-0.21-238/2-16  з метою здійснення  необхідних  підготовчих заходів з забезпечення реалізації  положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації  надання адміністративних послуг від 10.12.2015 № 888-УІІІ, відділ Держгеокадастру у Новобузькому районі інформує.

Відповідно до норм вищезазначеного Закону, спрощена процедура отримання інформації з Державного земельного кадастру а саме:

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у визначених частиною першою статті 38  Закону України «Про державний земельний кадастр» може здійснюватися також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг у порядку, встановленому Законом України "Про адміністративні послуги", або уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування, які успішно пройшли стажування у сфері земельних відносин та відповідають кваліфікаційним вимогам, зазначеним у частині третій цієї статті.

Місцева державна адміністрація, сільська, селищна, міська рада визначають можливість здійснення ними повноважень з надання відомостей з Державного земельного кадастру з урахуванням можливості організаційного та технічного забезпечення їх реалізації.

Стажування особи у сфері земельних відносин проводиться безоплатно державним кадастровим реєстратором строком не більше одного місяця. За результатами успішного стажування особі державним кадастровим реєстратором видається відповідна довідка.

Не потребує проходження стажування особа, яка перед призначенням на посаду адміністратора центру надання адміністративних послуг чи на посаду у виконавчий орган місцевого самоврядування працювала державним кадастровим реєстратором протягом останніх двох років.

Порядок проведення стажування встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Додатково повідомляємо, що відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації  надання адміністративних послуг», умови ведення та користування даними Державного земельного кадастру зміняться з 1 березня 2016 року.

  Про індексацію нормативної грошової оцінки земель
Формат: DOCX | Добавлен: 28/01/2016 10:43:58
14Kb Скачать скачать
  23 квітня 2016 року відбудеться шоста наймасштабніша Всеукраїнська екологічна акція «Зробимо Україну чистою разом !»
Формат: DOC | Добавлен: 15/03/2016 16:07:42
29Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

Новобузьке районне управління юстиції Миколаївської області повідомляє про проведення 10.02.2016 з 12 до 13 год в приміщенні Новобузького районного управління юстиції Миколаївської області за адресою вул. Гагаріна, 7 м. Новий Буг другим Миколаївським місцевим центром з надання безоплатної вториннної правової допомоги прийому громадян з надання консультацій і роз´яснень з правових питань

  ІНФОРМАЦІЯ Новобузької райдержадміністрації про підсумки конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, що відбувся 17.02.2016 року
Формат: DOC | Добавлен: 22/02/2016 15:17:57
66Kb Скачать скачать
  Стартує Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець»
Формат: DOC | Добавлен: 11/03/2016 16:27:10
24Kb Скачать скачать
  ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
Формат: DOC | Добавлен: 11/03/2016 16:27:46
22Kb Скачать скачать
  Графік особистого прийому громадян начальником відділу економічного розвитку, торгівлі і туризму райдержадміністрації на 2016 рік
Формат: DOC | Добавлен: 17/03/2016 11:58:06
39Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

“Координаційним центром з надання правової допомоги оголошено конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги.
З вимогами до претендентів на заміщення вакантних посад, а також із завданнями бюро правової допомоги можна ознайомитись на сайтах:
- Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області за посиланням

http://mykolaiv.legalaid.gov.ua/ua/holovna/oholoshuietsia-vidkrytyi-konkurs-z-vidboru-kandydativ-na-posady-kerivnykiv-biuro-pravovoi-dopomohy

- Координаційного центру з надання правової допомоги за посиланням

http://legalaid.gov.ua/ua/holovna/129-kviten-2016/1707-oholoshuietsia-vidkrytyi-konkurs-z-vidboru-kandydativ-na-posady-kerivnykiv-biuro-pravovoi-dopomohy

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в конкурсі!”

ОФІЦІЙНО

Новобузька райдержадміністрація повідомляє, що розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.06.16р. №191-р "Про внесення змін до складу спостережної комісії" внесено кадрові зміни до складу спостережної комісії, а саме:

-вивести зі складу спостережної комісії Польгуй Р.І., Лізніченко А.В. та Бабич Т.М;

-ввести до складу спостережної комісії Нечая В.М. та Бовт А.М.

  Бюро правової допомоги розпочали свою роботу у Миколаївській області
Формат: DOCX | Добавлен: 05/09/2016 15:26:40
23Kb Скачать скачать

 УВАГА!!!

АФРИКАНСЬКА ЧУМА СВИНЕЙ.

     В зв’язку з напруженою ситуацією по африканській чумі свиней (АЧС) в Миколаївській області власники свинопоголів’я задають питання – як запобігти занесенню вірусу АЧС в господарство?

Пам’ятайте про необхідність:

-         утримувати поголів’я в закритому режимі (територія огороджена, наявність дезбар'єру при в’їзді та виїзді, дезкилимків при вході і виході у приміщення, побутові приміщення за типом санпропускнику, заборона надходження на територію сторонніх осіб, транспорту, бродячих собак, котів, тварин утримувати в приміщення, а не на вигульних двориках), не допускати вільного вигулу свиней на території населених пунктів, особливо в лісовій зоні;

-         обслуговувати тварин лише у змінному спецодязі, використовуючи окремі засоби догляду та інвентар;

-         не купувати тварин у невстановлених для цього місцях та без супровідних ветеринарних документів;

-         не забивати хворих свиней та не переробляти туші захворілих тварин;

-         не згодовувати свиням харчові відходи, що містять свинину чи продукти забою без проварювання;

-         щодекадно обробляти свиней і приміщення для їхнього утримання від кровососних комах (кліщів, вошей, бліх), постійно вести боротьбу із гризунами;

-         на випадок захворювання свиней, виявленні трупу дикого кабана або свійської свині негайно повідомляйте ветеринарну службу району за телефонами: 9-14-30, 9-11-60, 096-907-27-07, 099-206-77-48.

     Матеріальне відшкодування збитків, внаслідок вилучення тварин, компенсується власникам за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету.

В. о. начальника управління

ДПСС в Новобузькому районі                                                            В.В.Кузьмін

  З 24 жовтня 2016 року у Миколаївській області в рамкаї Концепції реформування рибного господарства стартував прийом документів для конкурсного відбору до Миколаївського рибоохоронного патруля
Формат: JPG | Добавлен: 16/11/2016 10:10:39
1191Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

“Усі громадські формування, які мають намір бути включеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій повинні перевірити свої статути та в разі необхідності привести їх у відповідність до Податкового Кодексу України в термін до 31 грудня 2016 року.
Перелік документів, які необхідно подати для реєстрації нової редакції статуту, а також їх зразки Ви можете знайти на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за посиланням http://just-mykolaiv.gov.ua/, в розділі «Актуальна інформація для громадських об´єднань».
За додатковою інформацією з питань державної реєстрації громадських формувань, Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії Управління державної реєстрації – (0512) 34-01-17.”

 Увага: конкурс вакансій!

У Миколаївській області формується нова структура - регіональний Центр розвитку місцевого самоврядування. Подача документів для участі в конкурсі завершується через 2 дні

Конкурс оголошено на 4 вакансії: офіс-менеджера, бухгалтера (по 07.12.2016 р. включно), експерта з регіонального розвитку, експерта з питань децентралізації (по 11.12.2016 р.).

Організатор конкурсу - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України разом з Програмою ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», яка спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Німеччина, Швеція, Польща, Данія) і реалізується Німецьким товариством міжнародної співпраці (GIZ) ГмбХ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (SIDA).

 

 ОФІС-МЕНЕДЖЕР (повний робочий день:

-  Потрібен високомотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи Миколаївського  офісу Центру розвитку місцевого самоврядуваннята та підтримки співпраці й координації з Центральним офісом установи (м. Київ).  Обов`язки (повний робочий день):

 • Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
• Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
• Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
• Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
• Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д. 
• Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки

- Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта
• Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
• Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
• Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
• Відмінне володіння  англійською мовою є обов'язковим, високий рівень української мови

 • Хороші навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
• Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
•  Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації

Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 р.

Резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу: Mykolaiv.lgdc@gmail.com Останній день подачі резюме - до кінця робочого дня 07.12.16 р.

 

БУХГАЛТЕР

Потрібен високо мотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи Миколаївського офісу та для підтримки тісної співпраці та координації з Центральним офісом установи (м. Київ).

Діяльність:
• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами
(повний перелік - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

  Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи
Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016.
Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року. Резюме та  супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати  на наступну електронну адресу: Mykolaiv.lgdc@gmail.com Останній день подачі резюме -  07.12.16 р.

 

ЕКСПЕРТ  з питань РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Для консультаційної та експертної підтримки при впровадженні реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.

Основні обов’язки: надання підтримки у формі консультацій та навчання з питань, що стосуються розроблення регіональної стратегії розвитку та плану заходів з її реалізації, стратегій розвитку об’єднаних територіальних громад, розроблення та реалізації проектів місцевого та регіонального розвитку, міжмуніципальної та міжрегіональної співпраці. Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.

Кваліфікаційні вимоги: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра;

Особливі вимоги (бажано): досвід у сфері розроблення та реалізації стратегій місцевого та регіонального розвитку, а також проектів місцевого/регіонального розвитку.

Необхідні знання: законодавство України з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування; загальні принципи формування місцевих бюджетів та встановлення місцевих податків; принципи та умови добровільного об’єднання громад та їхнього функціонування; основні фактори економічного зростання на місцевому та регіональному рівнях; загальноприйняті інструменти та механізми сприяння місцевому та регіональному розвитку; Регіональна політика ЄС: основні характеристики та інструменти впровадження; Структурні та інвестиційні фонди ЄС.

Необхідні вміння та навички: організаційні та комунікативні навички;

  • розвинуті соціальні компетенції, що забезпечують ефективну взаємодію у професійному та політичному оточенні;
  • навички у галузі стратегічного аналізу та планування;
  • навички та практичний досвід у сфері управління проектами;
  • проведення публічних зборів та навчальних заходів;
  • спроможність протистояти стресу та витримувати високе робоче навантаження;
  • вміння злагоджено працювати в колективі;
  • володіння українською мовою;
  • принаймні середній рівень (В1/В2) володіння англійською мовою.

Компетенції: ініціативний підхід; державницька позиція – свідома активність у досягненні встановлених цілей, що узгоджуються з державними інтересами; стратегічне бачення – спроможність мислити наперед, глибоко аналізувати проблеми, спроможність прогнозувати наслідки та результати подій; креативність – спроможність розробляти інноваційні та реалістичні стратегії використання додаткових ресурсів органами місцевого самоврядування;

Детальніше - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі в групу експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань регіонального розвитку>. Відбір експертів здійснюватиме Комісія, до складу якої входять представники Мінрегіону, ЄС, GIZ, а також зовнішній експерт з питань управління людськими ресурсами та секторальний/технічний експерт з питань, пов’язаних з цією посадою, на підставі: наданих резюме; результатів тестування когнітивних здібностей та особистісних характеристик; співбесіди з Комісією; вирішення кандидатом запропонованої задачі.

 

ЕКСПЕРТ З ПИТАНЬ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ

Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.

Основні обов’язки: Консультаційна та координаційна підтримка з питань децентралізації у регіонах. Експерти будуть:

Надавати підтримку на місцевому та регіональному рівнях в рамках комплексного аналізу та гармонізації нормативно-правової бази для реалізації державної політики;

  • Надавати аналітичну підтримку і консультації з різноманітних завдань децентралізації;
  • Координувати діяльність з іншими експертами щодо вдосконалення чинної нормативно-правової бази або проектів нормативно-правових актів, які прямо чи опосередковано впливають на реалізацію децентралізації на місцевому та регіональному рівнях;
  • Аналізувати регіональні і місцеві системи планування, інвестування та розвитку, а також надання послуг;

Розробляти послідовні і практичні рекомендації щодо впровадження пов’язаних з децентралізацією реформ. Детальніше:  http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

 Необхідна кваліфікація: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра; Значний досвід у сфері стратегічного планування і управління, в т знання принципів багаторівневого управління (multi-level governance), розвитку потенціалу; розвитку потенціалу; Знання про державне управління в Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях і/або про діяльність організацій громадянського суспільства та/або міжнародних організацій.

Інші вимоги: відсутність конфлікту інтересів щодо вищезазначених завдань; відсутність судимості; можливість частих поїздок і активна, практична підтримка процесів розвитку в заданому регіоні.

Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету  з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань децентралізації>.

 

Прес-служба Миколаївського офісу реформ

      Звіт спостережної комісії при Новобузькій          

                   райдержадміністрації за 2016 рік 

   Основним завданням спостережної комісії є здійснення громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання. Так, спостережною комісією при Новобузькій райдержадміністрації проводиться робота по наданню допомоги у соціальній адаптації звільненим особам.

   На протязі 2016 року проведено 18 засідань спостережної комісії, на яких розглянуто 60 питань щодо умовно-дострокового звільнення засуджених та питання надання допомоги у створенні належних умов тримання засуджених осіб, їх матеріально-побутове та медико-санітарне забезпечення, здійснення оздоровчо-профілактичних заходів. За 2016 рік у кримінально-виконавчій інспекції по обліку пройшло - 161 особа, засуджена до покарань без позбавлення волі. З них 4 неповнолітні та 50 осіб, яким призначено адмінпокарання у вигляді громадських робіт. У відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги Новобузького КЗ "Територіальний центр" обслуговуються троє громадян з числа осіб, звільнених з місць позбавлення волі. Вони проінформовані про послуги, що надають соціальні служби для підтримання повноцінної життєдіяльності та забезпечені продовольчими наборами і одягом бувшим у вжитку. Центром соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді було надано 39 соціальних послуг особам, звільненим з місць позбавлення волі, в тому числі: 9 - інформаційних, з проблем зайнятості та діяльності центру; 9 - соціально-медичних з питань профілактики негативних проявів; 15 - психологічних, з внутрішньо-особистісних проблем; 6 - юридичних, з питань оформлення документів. Під соціальним супроводом, особи даної категорії, не перебували.

   Під патронатом Червоного Хреста лікувалось 4 хворих на мультирезистентну форму туберкульозу. Крім того, особам даної категорії надано два продовольчі набори.

   За 2016 рік послугами центру зайнятості скористалися 4 особи. З них 1 безробітний був знятий з обліку, у зв'язку з відмовою від послуг, а 3 чоловіка зняті за невідвідування центру, протягом 30 робочих днів.

На облік спостережною комісією поставлено 16 осіб, до восьми з яких було здійснено виїзди, обстежено умови проживання та проведено виховні бесіди. Головою комісії здійснюється об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою задоволення законних вимог заявників.

 

Повідомлення

про початок прийому до Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України на спеціальність «Публічне управління та адміністрування» (денна, вечірня, заочна та заочно-дистанційна форми навчання) за державним замовленням та за договором.

 
Детальніше про умови вступу – на сайті: http://oridu.odessa.ua/?fil=3/1/du
 
Нові освітні програми: http://oridu.odessa.ua/?fil=3/osvit_prog/000
 
Роздаткові матеріали: http://www.oridu.odessa.ua/?fil=3/1/pres_material).
 
Запрошуємо Вас на День відкритих дверей інституту, що відбудеться 25 березня 2017 року об 11:00, у ході якого будуть представлені нові освітні програми. Вступникам буде надано можливість пробного складання вступного екзамену – комп’ютерного тестування. 
Детальна інформація: http://oridu.odessa.ua/?fil=news/2017/01/23/001
 
Приймальна комісія працює з 8:30 до 17:15 за адресою: 65009, м. Одеса, вул. Генуезька, 22 (площа 10 Квітня). 
Телефони приймальної комісії: (048) 705-97-12; (048) 705-97-11. факс (048) 705-97-13; +38 (063) 122-999-7, е-mail: priem@oridu.odessa.ua
 
 
З повагою
 
начальник відділу прийому, розподілу
слухачів та профорієнтаційної роботи
Левицький Артур Олексійович
048 705-97-11, 705-97-12,.
  ОРІДУ повідомлення про початок прийому документів
Формат: ZIP | Добавлен: 23/02/2017 15:16:20
7806Kb Скачать скачать

 

                                                           Підсумки І туру щорічного Всеукраїнського конкурсу

«Кращий державний службовець»

Відповідно до статей 2, 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,   постанови Кабінету Міністрів України

від 19 вересня 2007 р.             № 1152 «Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», Методичних рекомендацій щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець», затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби                   від 15 лютого 2012 року № 29, та розпорядження голови райдержадміністрації  від 17.03.2017 року № 66-р «Про проведення першого туру                              щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець» в квітні місяці 2017 року серед працівників апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації було проведено І тур щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець».

Відповідно до Положення про конкурс переможці визначаються в                          2 номінаціях - «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст»

За результатами виконаних завдань переможцями І туру щорічного  Всеукраїнського  конкурсу «Кращий державний службовець» визначено:

- в номіна

 ції «Кращий керівник» -  Нікуліну Ольгу  Петрівну – заступника начальника управління, начальника відділу з соціальних питань, праці та зайнятості  управління соціального захисту населення райдержадміністрації;

- в номінації «Кращий спеціаліст» - Ловчієву Валентину Володимирівну – головного спеціаліста сектору організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації.

 

               

 

               

  

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 917-р “Про участь України в «Міжнародній спеціалізованій виставці Експо-2017» (далі - Експо-2017) Держенергоефективності України з 10 червня по 10 вересня 2017 року проводить Міжнародну спеціалізовану виставку Експо-2017, основна тема якої - «Енергія майбутнього».

В рамках участі в Експо-2017 перед українською стороною передбачено виконання наступних завдань:

-         представлення стану розвитку та перспектив впровадження новітніх технологій в частині сталого розвитку енергетики України;

-     залучення інвестицій в національні проекти з підвищення рівня енергоефективності, використання відновлювальних джерел енергії, впровадження механізму енергосервісу тощо;

-   презентація національної природної та культурної спадщини.

Захід відбуватиметься за адресою: м. Астана, Республіка Казахстан. З інформацією щодо умов виставки можна ознайомиться на сайті

Держенергоефективності України: kaz-expo@ucci.org.ua, представник Торгово-промислової палати України - Ладогубець Сергій Артемович

  Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби Новобузької райдержадміністрації
Формат: PDF | Добавлен: 26/04/2017 07:48:00
49Kb Скачать скачать

  

 Проект регуляторного  акту

 Новобузької районної ради висвітлено на сайті

 

         Розроблено  проект  рішення  районної  ради, який є регуляторним  актом :   «Про затвердження  Методики  розрахунку та порядок використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Новобузького району»  і   аналіз  регуляторного   впливу   до  нього  та розміщено  на веб-сайті райдержадміністрації (novybuq.mk.qov.ua ) .

          Зауваження та пропозиції до проекту  регуляторного  акту  від фізичних та юридичних осіб приймаються  відділом  економічного розвитку, торгівлі і туризму райдержадміністрації  у  письмовому  вигляді   протягом місяця  з дати  їх  оприлюднення за адресою: 55600, м.Новий Буг, вул. Гребеннікова,1, каб. 37, тел. (05151) 9-19-68.