Новобузька районна державна адміністрація » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Державні закупівлі Вакансії Доступ до публічної інформації Я маю право

Оголошення

  Про індексацію нормативної грошової оцінки земель
Формат: DOCX | Добавлен: 28/01/2016 10:43:58
14Kb Скачать скачать
  23 квітня 2016 року відбудеться шоста наймасштабніша Всеукраїнська екологічна акція «Зробимо Україну чистою разом !»
Формат: DOC | Добавлен: 15/03/2016 16:07:42
29Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

Новобузьке районне управління юстиції Миколаївської області повідомляє про проведення 10.02.2016 з 12 до 13 год в приміщенні Новобузького районного управління юстиції Миколаївської області за адресою вул. Гагаріна, 7 м. Новий Буг другим Миколаївським місцевим центром з надання безоплатної вториннної правової допомоги прийому громадян з надання консультацій і роз´яснень з правових питань

  ІНФОРМАЦІЯ Новобузької райдержадміністрації про підсумки конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, що відбувся 17.02.2016 року
Формат: DOC | Добавлен: 22/02/2016 15:17:57
66Kb Скачать скачать
  Стартує Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець»
Формат: DOC | Добавлен: 11/03/2016 16:27:10
24Kb Скачать скачать
  ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
Формат: DOC | Добавлен: 20/09/2018 10:29:07
22Kb Скачать скачать
  Графік особистого прийому громадян начальником відділу економічного розвитку, торгівлі і туризму райдержадміністрації на 2016 рік
Формат: DOC | Добавлен: 17/03/2016 11:58:06
39Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

“Координаційним центром з надання правової допомоги оголошено конкурс з відбору кандидатів на посади начальників та/або заступників начальників бюро правової допомоги.
З вимогами до претендентів на заміщення вакантних посад, а також із завданнями бюро правової допомоги можна ознайомитись на сайтах:
- Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Миколаївській області за посиланням

http://mykolaiv.legalaid.gov.ua/ua/holovna/oholoshuietsia-vidkrytyi-konkurs-z-vidboru-kandydativ-na-posady-kerivnykiv-biuro-pravovoi-dopomohy

- Координаційного центру з надання правової допомоги за посиланням

http://legalaid.gov.ua/ua/holovna/129-kviten-2016/1707-oholoshuietsia-vidkrytyi-konkurs-z-vidboru-kandydativ-na-posady-kerivnykiv-biuro-pravovoi-dopomohy

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в конкурсі!”

ОФІЦІЙНО

Новобузька райдержадміністрація повідомляє, що розпорядженням голови райдержадміністрації від 02.06.16р. №191-р "Про внесення змін до складу спостережної комісії" внесено кадрові зміни до складу спостережної комісії, а саме:

-вивести зі складу спостережної комісії Польгуй Р.І., Лізніченко А.В. та Бабич Т.М;

-ввести до складу спостережної комісії Нечая В.М. та Бовт А.М.

  Бюро правової допомоги розпочали свою роботу у Миколаївській області
Формат: DOCX | Добавлен: 05/09/2016 15:26:40
23Kb Скачать скачать

 УВАГА!!!

АФРИКАНСЬКА ЧУМА СВИНЕЙ.

     В зв’язку з напруженою ситуацією по африканській чумі свиней (АЧС) в Миколаївській області власники свинопоголів’я задають питання – як запобігти занесенню вірусу АЧС в господарство?

Пам’ятайте про необхідність:

-         утримувати поголів’я в закритому режимі (територія огороджена, наявність дезбар'єру при в’їзді та виїзді, дезкилимків при вході і виході у приміщення, побутові приміщення за типом санпропускнику, заборона надходження на територію сторонніх осіб, транспорту, бродячих собак, котів, тварин утримувати в приміщення, а не на вигульних двориках), не допускати вільного вигулу свиней на території населених пунктів, особливо в лісовій зоні;

-         обслуговувати тварин лише у змінному спецодязі, використовуючи окремі засоби догляду та інвентар;

-         не купувати тварин у невстановлених для цього місцях та без супровідних ветеринарних документів;

-         не забивати хворих свиней та не переробляти туші захворілих тварин;

-         не згодовувати свиням харчові відходи, що містять свинину чи продукти забою без проварювання;

-         щодекадно обробляти свиней і приміщення для їхнього утримання від кровососних комах (кліщів, вошей, бліх), постійно вести боротьбу із гризунами;

-         на випадок захворювання свиней, виявленні трупу дикого кабана або свійської свині негайно повідомляйте ветеринарну службу району за телефонами: 9-14-30, 9-11-60, 096-907-27-07, 099-206-77-48.

     Матеріальне відшкодування збитків, внаслідок вилучення тварин, компенсується власникам за рахунок коштів резервного фонду державного бюджету.

В. о. начальника управління

ДПСС в Новобузькому районі                                                            В.В.Кузьмін

  З 24 жовтня 2016 року у Миколаївській області в рамкаї Концепції реформування рибного господарства стартував прийом документів для конкурсного відбору до Миколаївського рибоохоронного патруля
Формат: JPG | Добавлен: 16/11/2016 10:10:39
1191Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

“Усі громадські формування, які мають намір бути включеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій повинні перевірити свої статути та в разі необхідності привести їх у відповідність до Податкового Кодексу України в термін до 31 грудня 2016 року.
Перелік документів, які необхідно подати для реєстрації нової редакції статуту, а також їх зразки Ви можете знайти на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області за посиланням http://just-mykolaiv.gov.ua/, в розділі «Актуальна інформація для громадських об´єднань».
За додатковою інформацією з питань державної реєстрації громадських формувань, Ви можете звернутись за телефоном гарячої лінії Управління державної реєстрації – (0512) 34-01-17.”

 Увага: конкурс вакансій!

У Миколаївській області формується нова структура - регіональний Центр розвитку місцевого самоврядування. Подача документів для участі в конкурсі завершується через 2 дні

Конкурс оголошено на 4 вакансії: офіс-менеджера, бухгалтера (по 07.12.2016 р. включно), експерта з регіонального розвитку, експерта з питань децентралізації (по 11.12.2016 р.).

Організатор конкурсу - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України разом з Програмою ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», яка спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Німеччина, Швеція, Польща, Данія) і реалізується Німецьким товариством міжнародної співпраці (GIZ) ГмбХ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (SIDA).

  ОФІС-МЕНЕДЖЕР (повний робочий день:

-  Потрібен високомотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи Миколаївського  офісу Центру розвитку місцевого самоврядуваннята та підтримки співпраці й координації з Центральним офісом установи (м. Київ).  Обов`язки (повний робочий день):

 • Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
• Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
• Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
• Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
• Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д. 
• Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки

- Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта
• Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
• Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
• Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
• Відмінне володіння  англійською мовою є обов'язковим, високий рівень української мови

 • Хороші навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
• Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
•  Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації

Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 р.

Резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу: Mykolaiv.lgdc@gmail.com Останній день подачі резюме - до кінця робочого дня 07.12.16 р.

 

 БУХГАЛТЕР

Потрібен високо мотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням  та організацією роботи Миколаївського офісу та для підтримки тісної співпраці та координації з Центральним офісом установи (м. Київ).

Діяльність:
• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами
(повний перелік - на сайті
http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

  Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи
Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016.
Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року. Резюме та  супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати  на наступну електронну адресу:
Mykolaiv.lgdc@gmail.com Останній день подачі резюме -  07.12.16 р.

 ЕКСПЕРТ  з питань РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Для консультаційної та експертної підтримки при впровадженні реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.

Основні обов’язки: надання підтримки у формі консультацій та навчання з питань, що стосуються розроблення регіональної стратегії розвитку та плану заходів з її реалізації, стратегій розвитку об’єднаних територіальних громад, розроблення та реалізації проектів місцевого та регіонального розвитку, міжмуніципальної та міжрегіональної співпраці. Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.

Кваліфікаційні вимоги: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра;

Особливі вимоги (бажано): досвід у сфері розроблення та реалізації стратегій місцевого та регіонального розвитку, а також проектів місцевого/регіонального розвитку.

Необхідні знання: законодавство України з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування; загальні принципи формування місцевих бюджетів та встановлення місцевих податків; принципи та умови добровільного об’єднання громад та їхнього функціонування; основні фактори економічного зростання на місцевому та регіональному рівнях; загальноприйняті інструменти та механізми сприяння місцевому та регіональному розвитку; Регіональна політика ЄС: основні характеристики та інструменти впровадження; Структурні та інвестиційні фонди ЄС.

Необхідні вміння та навички: організаційні та комунікативні навички;

  • розвинуті соціальні компетенції, що забезпечують ефективну взаємодію у професійному та політичному оточенні;
  • навички у галузі стратегічного аналізу та планування;
  • навички та практичний досвід у сфері управління проектами;
  • проведення публічних зборів та навчальних заходів;
  • спроможність протистояти стресу та витримувати високе робоче навантаження;
  • вміння злагоджено працювати в колективі;
  • володіння українською мовою;
  • принаймні середній рівень (В1/В2) володіння англійською мовою.

Компетенції: ініціативний підхід; державницька позиція – свідома активність у досягненні встановлених цілей, що узгоджуються з державними інтересами; стратегічне бачення – спроможність мислити наперед, глибоко аналізувати проблеми, спроможність прогнозувати наслідки та результати подій; креативність – спроможність розробляти інноваційні та реалістичні стратегії використання додаткових ресурсів органами місцевого самоврядування;

Детальніше - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі в групу експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань регіонального розвитку>. Відбір експертів здійснюватиме Комісія, до складу якої входять представники Мінрегіону, ЄС, GIZ, а також зовнішній експерт з питань управління людськими ресурсами та секторальний/технічний експерт з питань, пов’язаних з цією посадою, на підставі: наданих резюме; результатів тестування когнітивних здібностей та особистісних характеристик; співбесіди з Комісією; вирішення кандидатом запропонованої задачі.

 ЕКСПЕРТ З ПИТАНЬ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ

Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.

Основні обов’язки: Консультаційна та координаційна підтримка з питань децентралізації у регіонах. Експерти будуть:

Надавати підтримку на місцевому та регіональному рівнях в рамках комплексного аналізу та гармонізації нормативно-правової бази для реалізації державної політики;

  • Надавати аналітичну підтримку і консультації з різноманітних завдань децентралізації;
  • Координувати діяльність з іншими експертами щодо вдосконалення чинної нормативно-правової бази або проектів нормативно-правових актів, які прямо чи опосередковано впливають на реалізацію децентралізації на місцевому та регіональному рівнях;
  • Аналізувати регіональні і місцеві системи планування, інвестування та розвитку, а також надання послуг;

Розробляти послідовні і практичні рекомендації щодо впровадження пов’язаних з децентралізацією реформ. Детальніше:  http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752

 Необхідна кваліфікація: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра; Значний досвід у сфері стратегічного планування і управління, в т знання принципів багаторівневого управління (multi-level governance), розвитку потенціалу; розвитку потенціалу; Знання про державне управління в Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях і/або про діяльність організацій громадянського суспільства та/або міжнародних організацій.

Інші вимоги: відсутність конфлікту інтересів щодо вищезазначених завдань; відсутність судимості; можливість частих поїздок і активна, практична підтримка процесів розвитку в заданому регіоні.

Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету  з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу expertpool@u-lead.org.ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань децентралізації>.

 

Прес-служба Миколаївського офісу реформ

      Звіт спостережної комісії при Новобузькій          

                   райдержадміністрації за 2016 рік

 

   Основним завданням спостережної комісії є здійснення громадського контролю за дотриманням прав і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання. Так, спостережною комісією при Новобузькій райдержадміністрації проводиться робота по наданню допомоги у соціальній адаптації звільненим особам.

   На протязі 2016 року проведено 18 засідань спостережної комісії, на яких розглянуто 60 питань щодо умовно-дострокового звільнення засуджених та питання надання допомоги у створенні належних умов тримання засуджених осіб, їх матеріально-побутове та медико-санітарне забезпечення, здійснення оздоровчо-профілактичних заходів. За 2016 рік у кримінально-виконавчій інспекції по обліку пройшло - 161 особа, засуджена до покарань без позбавлення волі. З них 4 неповнолітні та 50 осіб, яким призначено адмінпокарання у вигляді громадських робіт. У відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги Новобузького КЗ "Територіальний центр" обслуговуються троє громадян з числа осіб, звільнених з місць позбавлення волі. Вони проінформовані про послуги, що надають соціальні служби для підтримання повноцінної життєдіяльності та забезпечені продовольчими наборами і одягом бувшим у вжитку. Центром соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді було надано 39 соціальних послуг особам, звільненим з місць позбавлення волі, в тому числі: 9 - інформаційних, з проблем зайнятості та діяльності центру; 9 - соціально-медичних з питань профілактики негативних проявів; 15 - психологічних, з внутрішньо-особистісних проблем; 6 - юридичних, з питань оформлення документів. Під соціальним супроводом, особи даної категорії, не перебували.

   Під патронатом Червоного Хреста лікувалось 4 хворих на мультирезистентну форму туберкульозу. Крім того, особам даної категорії надано два продовольчі набори.

   За 2016 рік послугами центру зайнятості скористалися 4 особи. З них 1 безробітний був знятий з обліку, у зв'язку з відмовою від послуг, а 3 чоловіка зняті за невідвідування центру, протягом 30 робочих днів.

На облік спостережною комісією поставлено 16 осіб, до восьми з яких було здійснено виїзди, обстежено умови проживання та проведено виховні бесіди. Головою комісії здійснюється об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою задоволення законних вимог заявників.

 

Повідомлення

про початок прийому до Одеського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України на спеціальність «Публічне управління та адміністрування» (денна, вечірня, заочна та заочно-дистанційна форми навчання) за державним замовленням та за договором.

 
Детальніше про умови вступу – на сайті: http://oridu.odessa.ua/?fil=3/1/du
 
Нові освітні програми: http://oridu.odessa.ua/?fil=3/osvit_prog/000
 
Роздаткові матеріали: http://www.oridu.odessa.ua/?fil=3/1/pres_material).
 
Запрошуємо Вас на День відкритих дверей інституту, що відбудеться 25 березня 2017 року об 11:00, у ході якого будуть представлені нові освітні програми. Вступникам буде надано можливість пробного складання вступного екзамену – комп’ютерного тестування. 
Детальна інформація: http://oridu.odessa.ua/?fil=news/2017/01/23/001
 
Приймальна комісія працює з 8:30 до 17:15 за адресою: 65009, м. Одеса, вул. Генуезька, 22 (площа 10 Квітня). 
Телефони приймальної комісії: (048) 705-97-12; (048) 705-97-11. факс (048) 705-97-13; +38 (063) 122-999-7, е-mail: priem@oridu.odessa.ua
 
 
З повагою
 
начальник відділу прийому, розподілу
слухачів та профорієнтаційної роботи
Левицький Артур Олексійович
048 705-97-11, 705-97-12,.
  ОРІДУ повідомлення про початок прийому документів
Формат: ZIP | Добавлен: 23/02/2017 15:16:20
7806Kb Скачать скачать

  На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 917-р “Про участь України в «Міжнародній спеціалізованій виставці Експо-2017» (далі - Експо-2017) Держенергоефективності України з 10 червня по 10 вересня 2017 року проводить Міжнародну спеціалізовану виставку Експо-2017, основна тема якої - «Енергія майбутнього».

В рамках участі в Експо-2017 перед українською стороною передбачено виконання наступних завдань:

-         представлення стану розвитку та перспектив впровадження новітніх технологій в частині сталого розвитку енергетики України;

-     залучення інвестицій в національні проекти з підвищення рівня енергоефективності, використання відновлювальних джерел енергії, впровадження механізму енергосервісу тощо;

-   презентація національної природної та культурної спадщини.

Захід відбуватиметься за адресою: м. Астана, Республіка Казахстан. З інформацією щодо умов виставки можна ознайомиться на сайті

Держенергоефективності України: kaz-expo@ucci.org.ua, представник Торгово-промислової палати України - Ладогубець Сергій Артемович

  Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби Новобузької райдержадміністрації
Формат: PDF | Добавлен: 26/04/2017 07:48:00
49Kb Скачать скачать

   Проект регуляторного  акту

 Новобузької районної ради висвітлено на сайті

 

         Розроблено  проект  рішення  районної  ради, який є регуляторним  актом :   «Про затвердження  Методики  розрахунку та порядок використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Новобузького району»  і   аналіз  регуляторного   впливу   до  нього  та розміщено  на веб-сайті райдержадміністрації (novybuq.mk.qov.ua ) .

          Зауваження та пропозиції до проекту  регуляторного  акту  від фізичних та юридичних осіб приймаються  відділом  економічного розвитку, торгівлі і туризму райдержадміністрації  у  письмовому  вигляді   протягом місяця  з дати  їх  оприлюднення за адресою: 55600, м.Новий Буг, вул. Гребеннікова,1, каб. 37, тел. (05151) 9-19-68.

 

 ПОВІДОМЛЕННЯ

Новобузька районна державна адміністрація повідомляє, що 15 листопада  2017 року о 14:00 год. в малому залі засідань Новобузької районної ради проводитиметься конкурс на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу «Новобузький районний центр первинної медико – санітарної допомоги» Новобузької районної ради Миколаївської області»

ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР

 Новобузька районна державна адміністрація ОГОЛОШУЄ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР на посади директора комунального закладу «Новобузький районний будинок культури» Новобузької районної ради Миколаївської області (далі – керівник комунального закладу культури).

Дата початку приймання документів та дата початку формування конкурсної комісії – 19 грудня  2017 року.

Умови проведення конкурсу:

конкурсний добір керівника комунального закладу культури складається з таких етапів:

оголошення органом управління конкурсу на посаду керівника комунального закладу культури;

формування складу конкурсної комісії;

подання документів кандидатами на посаду керівника комунального закладу культури;

добір кандидатів на посаду керівника комунального закладу культури:

- на першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника комунального закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.

- на другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

призначення органом управління керівника комунального закладу культури.

Строки проведення конкурсу: з 29 січня 2017 року по 08 лютого 2017 року.

Вимоги до кандидатів: керівником комунального закладу культури може бути особа, яка має вищу освіту, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Для участі в конкурсному відборі претендент подає до конкурсної комісії такі документи:

заява про участь у конкурсі

згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

копія документа, що посвідчує особу,

копії документів про вищу освіту;

два рекомендаційні листи довільної форми;

мотиваційний лист довільної форми.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси Новобузької райдержадміністрації.

Претенденти можуть надати інші документи, які, на їх думку, підтверджують їх професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Документи приймаються протягом 30 днів з дня оголошення конкурсного відбору за адресою: Миколаївська обл., м. Новий Буг, вул. Гребеннікова, 1, телефон для довідок: (05151) 9-15-02, електронна адреса: ndaorgvid@ukr.net

ОГОЛОШЕННЯ 

Просимо усіх зацікавлених представників (керівників) громадських організацій у сфері культури в строк до 05.01.2018 року надати пропозиції щодо кандидатур від громадських організацій для включення до складу конкурсної комісії.


2018 рік

  Інформаційне повідомлення про проведення публічного звіту

 14 лютого 2018 року відбудеться публічний звіт першого заступника голови райдержадміністрації, виконувача функцій та повноважень голови  Новобузької районної державної адміністрації Завальнюк Наталії Володимирівни.

Під час звіту буде презентована інформація про проведені заходи, виконані завдання та їх результати, використані кошти державного бюджету та інші питання щодо діяльності райдержадміністрації у 2017 році.

 Регламент заходу:

 10.00 - 12.15 - презентація публічного звіту.

 12.15 - 13.00 - запитання та відповіді.

 Запрошуємо взяти участь у заході представників громадських рад при органах виконавчої влади, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, засобів масової інформації, експертів.

 Місце проведення: м. Новий Буг , вулиця Гребеннікова,1, ІІ поверх, великий зал засідань

 Відповідальний структурний підрозділ: сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації Новобузької райдержадміністрації.

Контактна особа: Висоцька Наталія Олександрівна , завідувач сектора, тел.:  9-16-82.

 Інформацію про учасників просимо надати до 14:00 години 13 лютого 2018 р. на електронну адресу: politika_nbg@ukr.net

 Стартує Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець»

               На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року № 1152 проводиться щорічний Всеукраїнський конкурс «Кращий державний службовець».

Цей захід покликаний сприяти розвитку кадрового потенціалу  державної служби та залученню  кращих  управлінців  до  роботи   в державних органах,  а також  є головним етапом супроводження кар’єрного зростання,  самостійного  професійного навчання та самореалізації державного службовця.

 Конкурс проводиться у 2-х номінаціях - «Кращий керівник» і «Кращий спеціаліст», у три етапи:

І етап - на місцевому рівні протягом березня-квітня,

ІІ етап - на регіональному рівні протягом травня-червня,

ІІІ етап - на державному рівні протягом вересня-жовтня.

Учасники конкурсу зможуть перевірити рівень своєї професійності шляхом проходження співбесіди, захисту творчої роботи, представлення презентації, участі у діловій грі, вирішення складних завдань щодо прийняття управлінських рішень.

Переможці І туру приймуть участь у ІІ (обласному) турі Конкурсу. Відповідно переможці ІІ туру від області у номінаціях «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст» мають представляти область восени  у фіналі Всеукраїнського конкурсу.

Всеукраїнський щорічний конкурс «Кращий державний службовець» за своєю суттю є одним з головних етапів супроводження кар’єрного зростання державного службовця, дає широкі можливості для самостійного професійного навчання та самореалізації.

 Бажаємо успіху всім учасникам Конкурсу у 2018 році!