Новобузька районна державна адміністрація » Новобузьке відділення баштанської ОДПІ
Українська | Русский | English
Головна Новини Районна державна адміністрація Державні закупівлі Доступ до публічної інформації

Новобузьке відділення баштанської ОДПІ

Новобузьке відділення Баштанської ОДПІ

Про послуги електронно-цифрового підпису!

 Новобузьке відділення Баштанської ОДПІ повідомляє, що Державна податкова служба у Миколаївській області надає послуги електронно-цифрового підпису платникам податків з можливістю безоплатної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів. 

Для отримання безкоштовних електронних ключів необхідно звернутись за адресою:

56101, м. Баштанка, вул. Миколи Аркаса, 2, каб. 4, тел.: 2-84-36. Сайт АЦСК ІДД ДПС:  www.cskidd.gov.ua

За детальнішою інформацією звернутись до Новобузького відділення Баштанської ОДПІ.

Ігор Білоус: Середньомісячні очікування надходжень військового збору до бюджету - понад 500 млн. грн.

«За серпень 2014 року до бюджету надійшло 287,1 млн. грн. військового збору. Середньомісячні надходження військового збору до бюджету з вересня очікуються в обсягах понад 500 млн. гривень», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус під час прямого ефіру на радіо «Голос столиці».

Нарахування військового збору до Державного бюджету запроваджено Законом України від 31.07.2014 року №1621-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо пасивних доходів» та було розпочато з 3 серпня 2014 року.

«Враховуючи, що збір запроваджений вперше, а заробітна плата за серпень по багатьох підприємствах сплачується у перших числах наступного за звітним місяцем, тому частково сплата збору за серпень буде проведена у вересні із заробітної плати за серпень», – наголосив Ігор Білоус.

Голова Державної фіскальної служби зазначив, що наразі фіскальна служба повністю контролює ситуацію зі збору податків у державі.

Понад 84 відс. оформлених за 7 місяців поточного року митних декларацій – електронні

З початку року митницями Державної фіскальної служби оформлено 1 757 тис. митних декларацій, з яких 1 480,7 тис. – в електронній формі.

Серед загальної кількості електронних митних декларацій, оформлених протягом 7 місяців, більшість складають імпортні – 460,3 тис. шт. Експортних декларацій електронкою оформлено за цей період 422,8 тис. шт., транзитних – 83,8 тис. шт., інших – 513,8 тис. шт.

Крім того, з травня 2013 року митниці Державної фіскальної служби запровадили оформлення товарів за електронними попередніми митними деклараціями типа „ЕА”. За січень – липень 2014 року було оформлено 19,9 тис. таких митних декларацій.

Нагадаємо, що електронні попередні митні декларації типу „ЕА” використовуються для випуску у вільний обіг товарів, що ввозяться в Україну одразу після перетину ними державного кордону без пред`явлення цих товарів внутрішній митниці.

При оформленні таких товарів використовується автоматизована система, за допомогою якої митні процедури та взаємодії з декларантами максимально автоматизовані.

Автоматизація здійснення митних процедур мінімізує так званий „людський фактор” а також прискорює та спрощує процес проходження митного контролю й оформлення.

Електронна попередня декларація  типу „ЕА” дозволяє випуск у вільний обіг товарів, окрім підакцизних, поштових, а також тих товарів, умови ввезення яких відмінні від вищезазначених режимів, або товарів, ввезення яких відбувалося частинами (у т.ч. у зв`язку з переміщенням у декількох транспортних засобах чи контейнерах).

Як виправити помилку у реєстрі виданих та отриманих податкових накладних?

Виправлення помилки в Реєстрі виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення такої помилки.

Коригування помилкових записів у Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів. Це відповідно до п. 1 р. І Порядку ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.2013 № 708
(далі – Порядок).

Пунктом 2 р. V Порядку визначено, що при виправленні помилки методом «сторно» до Реєстру одночасно вноситься два записи: помилковий запис із знаком «–» та правильний запис із знаком «+».

 Метод «сторно» здійснюється шляхом зворотного запису на величину помилки в тому звітному періоді, у якому вона виявлена. При здійсненні такого зворотного запису платником податку:

-  в колонці 1 розділів I та/або II Реєстру зазначається порядковий номер запису;

- в колонках 2 - 6 розділу I та/або колонках 2 - 7 розділу II Реєстру дублюються реквізити документа, кількісні показники якого сторнуються;

-  у відповідних колонках 7 - 12 розділу I та/або колонках 8 - 16 розділу II Реєстру кількісні показники зазначаються з відповідним знаком «+»
чи «-».

При цьому, якщо виправлення помилки потребує подання платником податку уточнюючого розрахунку, то до виду документа додається літера «У» (наприклад: ПНПУ). Крім того, запис щодо включення показників такого документа до уточнюючого розрахунку зазначається окремим рядком у рядку «З них включено до уточнюючих розрахунків за звітний період» Реєстру.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 101.21).

Змінено регламент роботи акредитованого центру сертифікації ключів

Баштанська ОДПІ звертає увагу, що з 22 серпня почав діяти оновлений Регламент АЦСК ІДД Міндоходів.

Зокрема, Регламент було доповнено переліком документів для ідентифікації адміністраторами реєстрації фізичних осіб, конкретизований порядок реєстрації, введена окрема частина, що передбачає порядок реєстрації державних установ, підприємств, організацій. Також, були внесені зміни до процедур та механізмів обслуговування посилених сертифікатів тощо.

Наприклад згідно оновленого Регламенту для отримання послуг електронного цифрового підпису фізичній особі буде потрібно надати наступні документи:

  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
  • копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчена підписом власника;
  • копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
  • копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії облікової картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Щоб ознайомитись з оновленим Регламентом АЦСК ІДД Міндоходів його необхідно завантажити з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів (acskidd.gov.ua), на якому розміщено всю необхідну інформацію.